Mer93 NEG yüksek a vitamini olduğundan önerilmiyor. yemezseniz daha iyi olur ama çok çok canınız çektiyse biraz yiyebilirsiniz
Dogukoo NEG leke konusundan dolayı şüpheliyim bilmiyorum batıl inanc mı tesadüf mü ama annesi hamilelikte ciger yemiş yada dokunmuş tanıdıklarımda lekeler var dogum lekesi gibi ben güvenemedim dokunmadım hiç
Scarlatina88 NEG ben yemistim bir kac kere annem yapmisti. Cokta severim. Asiri tuketmediginiz surece bence caniniz cok istediyse yiyin.
Acemianne8 Ben ilk aylarda bayaaa yedim haftanın üç dört günü hamileliğimi bilmiyordum ama sonradan tiksindim şuan asla yiyemem