Kizlar 13 haftaligiz yavaş yavaş alışverişe basladim anca bitiririz eşim anca ev ve araba kredisi öder bende hasligimdan alırım böyle anlaştık neler almak gerek baya birşey aldım ama aldıklarım; muslin örtüler, pusetleri, birer battaniye, Dalin sabun yumuşatıcı, dalın bebe yağ, şampuan, kendime anne bebek çanta, 2 adet cam biberon, temassız Ateş ölçer, birde kizlar e bebekte indirim vardı haberiniz olsun 6 tane beyaz zıbın 100 tlydi ondan da aldım 2 şer de takım aldım ama acayip pahalilar siz neler aldınız alacaksınız bilemiyorum kizlar hiç ne alayım