Kizlar 32+5 haftalık gebeyim. Gebelik kolestazim var. Suan hastanede yatıyorum değerlerim yüksek olduğu için. Çarşamba günü yatış yapıldı. Ilac başladı değerlerim düşmedi henüz. Oğlumda babannesinde kalıyor 3 yasinda. Onu yalnız bırakmak içime sinmiyor ne kadar kalacağım belli değil. Onunla konuştukça düşündükçe ağlayasım geliyor hep çok özledim şimdiden. Doktora taburcu olmak istiyorum dedim ama imza atıp çıkabilirsin dedi. Bütün riskleri göze alıyorum birsey olursa hastane sorumlu değildir diye imza atmam gerekiyormus. Siz olsanız imza atıp cikarmiydiniz?