Derya_d_ ben isimle huy olayında bağlantı kurulmasına asla inanmıyorum benle aynı isimdekiler benimle alakası yok . Bu tamamen çocuğunuzun kendi oluşturacağı karakterle alakalı birşey. Ki sizin ve eşinizin ilk 2 harfi D ve E bence kesinlikle DEFNE oda aynı şekilde 🤗 Bide ilerde işyerinde Defne hanım diye çağrılmasını düşünün güçlü bir isim ben o yüzden koyacağım 🙏