Busra3246 Ruvyda1 34+6 bende öyleyim şuan sürekli bulantı ve ishal bulantıyı hapla kesiyorum ama sürekli WC kapısında bekliyorum
Minigim38 10 gündür isalim bulantım da sabahları oluyorum bi seyler yersem geçiyor 35+6 haftalıgım doktor şu zamandan sonra doğsa da sıkıntı olmaz dedi🤷♀️🤷♀️
Ruvyda1 Bnede 37 haftaligim ilk defa ishal oldum acaba doğum belirtisimi dedim bugün doktora gidiecm baklaim doğumdan önce olurmuş çünkü