Merhaba kızlar. 38 haftslık olduk. İdrarımda enfeksiyon, akıntı rengim yeşile dönmüş vajinitten hatanede yattım 4 gün antibiyotik tedavisi gördüm dün kontrol için tekrar gittim yine enfeksiyon var dediler. Senin hastaneye yatıl sebebin maya dediler. Mayada vajınal bölgede meydana gelen mantar çeşiti kaşıtı ve aşırı derecede akıntıya sebep oluyor. Bu durum başına gelen var mı ?