Bende şuan aynıyım baya gribim artı egzamalarımda coştu fena bir haldeyim 35+4 teyim ne egzamaya ne gribe ilaç merhem kullanamıyorum. Sabahları kahvaltida bal zencefil limon karıştırıp üzerine sıcak su ekleyip çay gibi iç. Gün içinde 5 diş sarımsağı ez üzerini geçecek kadar zeytinyağı ile güzelce karistir geceye kadar beklesin ya da gün içinde yatıyorsan hemende surebilirsin ama geceuykusunda daha etkili. Sarımsak yağ karışımını ayaklarının altına sür ve pamuklu bir çorap giyerek gece uyu. Bunu 3 defa tekrarlarsan gece boyunca daha iyi olabilir. Eğer öksürük varsa temiz bir havluya hiç kullanılmamış su degmemis beyaz sabunu yada zeytinyagli sabunu güzelce sür sonra havluyu sırtına koy öyle yat ama ateşin varsa bunu yapma 4 saatte bir sabunu aynı havluya sürüp yenileyip koyabilirsin. Sadece sırtına yap ve kontrollü ol. Bu eskilerin tariflerinden biri öksürük için. Burnunuda izotonik serum su ile temizlemeye çalış açmaya calis. Benim bildiklerim bunlar inşallah daha kolay atlatmaya vesile olurlar. Bal zencefil limonu karıştırıp kasıklada yiyebilirsin çayını icemem dersen. Allah şifa versin hepimize