asetonluoje Merhabalar , hamilelik öncesinde de su içmeyi unutan gün içinde hiç su içmeyen bir insandım. Şimdi de aynı şekilde gün içinde bazen bir bardak içiyorum bazen o bile aklıma gelmiyor hiç susamıyorum. Benim gibi olan var mı
findiklibadem asetonluoje Su içmek çok önemli hem bebek sıvısı için hem sizin çatlamamanız için faydası çok, şişelere doldurup içmeye çalışın bardakla zor oluyor
323832 asetonluoje su icmek onemli doktor 10.haftamda bu haftadan sonra kesinle suyu ihmal etme dedi bol bol iciyorsun dedi bnde iciyorum zorlada olsa aslinda normal de seven insanim ama hamilelikte sanki daha zor geliyo icmek ama mecburum hem kendim hem bebek icin şişeye dolduruyorum inan her gittigim oda da yanimda 3 litreden asagi dusurmemeye calisiyorum
ilknuribrahimbelis findiklibadem çatlamaya katılmıyorum 4lt su iciyorum hergün ama dünya haritasına döndü göbeğim bacım😂
Deletedmom_31 Sürahiyi doldurup salonun ortasına koyuyorum. Gözümün önünde olunca aklıma geliyor. Belki öyle bir şey yapabilirsinğz
Elegie Bende aynı o şekildeydim sadece vitaminlerimi içerken içiyordum suyu. 1 ay önce birden sağ böbreğime bir ağrı girdi ve 2 gün hastanede kaldım. Böbrek genişlemesi olmuş ve su içmediğim için enfeksiyon kapmış. Sürekli serum takviyesi yaptılar ağrı kesicilerle durdum 1 hafta boyunca. Hayatımda hiç böyle bir ağrı yaşamamıştım. Şuan hiç istemesem de zorla içiyorum kendinizi bi şekilde zorlayın için o ağrıyı yaşamak istemezsiniz eminim.
cansualisa asetonluoje ben kuzum sukur yavrumun suyunda vs hiçbir sorun yok süt soda içiyorum birde ilaçla su😀 2 bardak geçmez
Ebru-EY asetonluoje bende öyle bi insanım. Her odaya küçük pet şişe koyuyorum. 4-5 yerde var. Her odaya girdikçe oradaki şişeden içiyorum. Akşama kadar şişeleri bitiriyorum yatana kadar. Deneyebilirsin bende işe yaradı
findiklibadem ilknuribrahimbelis ay valla bilmiyorum oyle diyolar genelde ama 😂😂😂 bende catladim dogru
ilknuribrahimbelis findiklibadem yaa bence o genetik bişey valla annem de çatlamış benim yani bende ona çekmişim 🙄neyseki çaresi var🙄😂
ilknuribrahimbelis asetonluoje valla hamileliğimden önce su içmek aklıma gelmezdi ama hamile olduğumu öğrendiğin günden beridir gözümün önüne 1 bucuk ltlik şişe koyuyorum onu gördükce alıştım içiyorum şimdi onu artık 3 kez doldurup içiyorum 4 4.5lt su içiyorum şişeyi gördükçe aklına geliyo insanın bir de bebek ve kendi sağlığın icin cok önemli
yanikkozaanne asetonluoje canım ilk aylarda çok önemli değil bebek senden alir ama 4 aydan sonra amniyon sıvısı yenileniyor hergun diye biliyorum bunun için de bol su icmen gerek.. Hatırlatıcı uygulamalar var onu yükleyebilirsin