anneolmakzoramagulusuyeter Kızlar sizler nerede yaptırdınız ve ücreti ne kadardı uzun uzun baktı mı memnun kaldığınız yerleri yazar mısınız?
Merve201119 anneolmakzoramagulusuyeter ben iki ayrı yerde yaptırdım yakup erata ve sebahattin altunyurt ikiside dokuz eylülde hoca ikisindende memnun kaldım birine 1300 diğerine 750 ödemiştim ama bayan derseniz bir arkadaşım yesim bülbüle yaptırdı memnun kalmisti
dunyamm11 anneolmakzoramagulusuyeter Cenk Gezer/ Alsancak Memnun kaldım. Çok fazla konuşmuyor ama 😊 sunduğu rapor oldukça detaylı. Tek bir nokta goremediginde gormek için saatlerce uğraşabiliyor. Bebek dönmedi bizde 2.5 saat uğraştı
anneolmakzoramagulusuyeter dunyamm11 bayan olması daha iyi olur canım yine de çok teşekkür ederim ☺️ Kaç para verdin peki?
dunyamm11 anneolmakzoramagulusuyeter Yani evet o konuda haklisiniz benim de tercihim bayan olurdu ama doktorumuz cenk beyi önermişti. Haziranda 800 tl
Merve201119 anneolmakzoramagulusuyeter bilmiyorum canım ücretini sadece onda yaptırdığını söylemişti ucretini sormadım ama telefonla arayıp sorarsanız detayli fiyatıdır bilgi veriyorlar