Dogukoo melekortac ben anlamam da nasıl yok ya ilk foto falan düzensiz sancı gibi 😄😄 hiç sancılı nst görmedim tabi 😄 bende merak ediyorum
Bayanbt melekortac alt kısımdaki sancılar bebeğe ait , onların baya deve hörgücü gibi yüksekten düşüğe kavis oluşturması gerekiyor sizde sakin çıkmış
melekortac @Dogukoo ah bende bi anlasam 😂 anlayanlar sancı yok dediler yokmuş işte 🙈 bana kalsada var gibi dalgalı dalgalı sancılar 😂
findiklibadem melekortac galiba o alttaki çizgi varya onda böyle bol bol yukarı çıkan çizgiler olursa sancı oluyo, yukardaki çizgi bebişin kalp atışları diye biliyorum yani alttakine bakcaz herzaman ve dalgalanmalar böyle kocaman kocaman olmadıkca sancı yok :Dd
Prensannesiiiiiii Bugün bende çektirdim ilk çektirdiğimde çizgiler hep düz çıktı doktor tekrar istedi ondada baya kaldım oksijen bağladılar bana nstdeyken sorun çıkmadı ama neden oksijen bağladıklarini anlayamadım
melekortac @Cerentstn hadi ya, bilemedim şimdi. Sancı yüksek olsaydı heralde yatışımı verirdi doktor, birşeyde demedi nst için. Sormak aklıma gelmedi o an