Ceyda76 Hamile-54 bende tup bebek surecınde kullandım dıger ıgnelere göre daha ınce can acıtmıyor yumurtayı büyütüyor da
Hamile-54 Mormenekse34 çok teşekkür ederim ana urfadayım ben bi sorum placam 7 gün mi üst üste vuruluyordu ben unuttum buğün 1. Vuruldu da 5 gün daha mı vurmak gerekiyordu 6 mı şaşırdım doktorun numarası da yok
Prensesdiana @Hamile-54 tüp bebek tedavisinde kullandım tavsiye olarak şunları diyebilirim her gün aynı saatte vurmaya çalışın ve oturarak değil ayakta vurun bol şans 🌺
Tcher123 Hamile-54 canım onun belirli bir süresi yok yumurtan ne zaman büyürse o zaman kullanmayı kesiyorsun onun için de doktor belirli aralıklara ultrasona çağırıyor doktorun sana söyler mutlaka bırakman gereken zamanı