alparslaninannesiiiii Hanımlar soğuk algınlığında neler içiyorsunuz hamilelikte bitki çayları da zararlı önerisi olan varsa yazabilir mi ? Bir de nane limon da mı zararlı
Ezgi2727 alparslaninannesiiiii ılık suya limon sık tüket canım. Ballı karabiberli süt vs tüket ve bol meyve
Yagmurrr_ alparslaninannesiiiii valla hava çok serinledi herkes hasta bende hafif nezle oldum sabahlari açık çay iciyorum sicak corba acılı qma limonlu mandalina türü narenciye bol c vitamini almak lazim bugün toparladim biraz
alparslaninannesiiiii Ezgi2727 Yapıyorum ama ben hep ağır atlatırım bare nane limon içebilseydik 😢 Teşekkür ederim 🌺
Ezgi2727 alparslaninannesiiiii emin olun ben ilaçsız asla iyileşemezdim ama umarım size de iyi gelir bol bol terlemeye çalışın