Otururken bacaklarımı kendime çekip açıp oturuyorum daha rahat ediyorum yatarkende bazen bacaklarımı kendime çekip açıyorum arkadaşım öyle yapma açılman olur diyor daha 16 haftalığım bir sakıncası olurmu çoğunluklada bacağımın arasına yastık alıp yatıyorum zaten