BirglKaytanSolmaz bizim hastane sadece organizasyon şirketinin süslemesi kabul ettiği için,biz sadece altın yastığımızı götürdük.
Bir de isimli çikolata yaptırdık,karton kutulara lokum koyup ikisini ikram ettik.ben hediyelik de yaptırmadım gereksiz bulduğum için.
zaten bir gece kaldığımız için de çok fazla gelen de olmadı.
Ama hastane kendileri kapı süsü ,lohusa şerbeti,kuru pasta ve lokum hediye ettiler.