GulserenKY az yemek 😂 akşam 8 den sonra bişey yemedim ben hiç. Son zamanlarda çok acıktığım için ceviz, yoğurt gibi şeyler yiyorum. Bol hareket ettim. Bol bol su içtim. Paketli gıdadan uzak durdum. Hamur işi tatlı gibi şeyler tüketmedim. Çok çok nadir. Dışardan yemek çok az yedim. Hep düzenli sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Mesela sabah yumurta peynir salatalık zeytin kaşar yiyorum. Ekmek tüketmiyorum. Yersem de 1 dilim tam buğday. Acıkınca saat 2-3 gibi ara öğün olarak 1 muz bir avuç kuruyemiş 1 bardak kefir ya da biraz yoğurt. Akşam 5 gibi akşam yemeği. Yine ekmek yok. 7-8 gibi de meyve tabağı yapıp yiyorum. Ve bitiyor. 33. Haftada 4 kilo aldım