Kızlar ya 28 haftalık gebeyim gebeliğinin başından beri diş eti kanamam oluştu fakat şu hafta o kadar çok arttı ki dış etim şişti benimle aynı olan var mı neler yapıyorsunuz gebelikten sonra geçiyor mu yoksa son haftalarda daha çok artış mı gösteriyor daha ne kadar artabilir onuda bilmiyorum da