Kızlar keton cıkması idrarda, gereken glikoz olmadgı için vucudda bu yüzden vucut yağları proteinleri yakıyormus, haliyle şeker de karbonhidrat, karbonhidrat eksikliği de keton olusumuna neden olıyormus, su kaybı falan, sorum karbonhidrat ihtiyacınızı neyden karşılıyosunuz daha çok? Yulaf yiyorm ben ama tam bugday ekmegi baska tarif vs alabilirim