Zeze1792 Merhaba herkese. Yeni hamileyim. Sakarya veya kocaelide gidip doğum yaptığınız memnun kaldığınız doktor varsa yazar mısınız? Hatta şu doktora sakın gitme dedikleriniz de olur 😄
Smyye1B Zeze1792 Gölcük Medar Hastanesi’nde Funda Ulay hanımda yaptım 11 Haziran’da çok memnun kaldım çok ilgili ve tatlı bir hanım efendi 😇