14+3 hamileyim hergün istiğfar ediyorum burçak bisküvi yiodum onu çıkardım tiksindim kurabi yiodum onu çıkardım tiksindim probis yiodum o da bitti yiyemiyorum yemek deseniz ben yaptığım için sanırım hemen yiyince banyoya koşuyorum iki gin kahvaltılık yedim ozaman rahattım biraz ama zeytin peynir nereye kadar siz neler yiosunuz ben ne yesem diye düşünmekten bıktım artık 😏