Nlfr123 1 hafta önce sezaryen doğum yaptım, çok hafif ağrılarım oldu parol hemen geçirdi. 3 gün sonra ağrı da kalmıyor sadece oturup kalkarken bir sızlama onun dışında gerçekten bir şeyi yok. Yıllar önce olan arkadaşlarım da hiç üşütmeden sızlamadan bahsetmiyor inanmayın olanların hepsi bu doğum şeklini tavsiye etti bana, yine en iyisini siz bilirsiniz tabii ki ama korkulacak hiçbir şeyi yok gerçekten. Ki ben her şeyden korkan bir insanım