Nezihi Kurtoğlu özel muayenehanesi var şuan ben çok memnunum istediğim zaman iletişim kurabiliyorum muayeneleri iyi beş dakika gir cik yapmıyorsun anlatıyor öneriyor gösteriyor şuan 13 haftaligiz ilk gebeligim bence ilk gebelikte açıklayıci yanında rahat olabikidigin doktor olması önemli. Bayram beye de ilk iki kontrolüm gitmiştim ama ondan o iletişimi hissedemedim kötü bir doktor diyemem ama benim aradığım özelliklere göre eksikti.