bilghrz kızlar adetim yarın gebeligi erken ogrendim suan 3 hafta 6 günlük görünüyor betaya baktırdım 79 cıktı sizce normalmi haftaua gore
323832 bilghrz adete 10 gun kala 7.7 ile ogrenmistim adete gore 3 haftalikti iliskiye gore daha 10 günlüktü çünkü baska iliski olmamisti 2 gune 1 kan ver duzenli artisina bak allah hayirlisi ile nasip etsin
bilghrz trakyalikizce Nis 323832 ballikuzu qnsmLk ohh cok şükür içimi rahatlattınız bian acaba cokmu düşük diye düşündüm hepize cok teşekkür ederimm🙏🥰🥰
bilghrz Birgul teşekkür ederim doktor persembe veya cuma gel dedi sizce cokmu geç olur pazartesi feln mı gitsem ki