Deletedmom_31 Doğumdan hemen önce borç harç ev alabilme imkanı doğdu. Fakat arabanın satılması gerekiyor. Sizce ilk bebekle arabasız çok zorlanır mıyız? Kirada kalmak da zor. Siz olsanız ne yapardınız?
ikikizannesi__ Deletedmom_31 hiç düşünmeden satar alırım. Fırsatı gelmişken harkeete geçmek lazım resmen birşeyi birgün almayik 1 hafta sonra aldıysak zarardayiz
Deletedmom_11 Deletedmom_31 net ev 😂kira daha zor arabanın eksiği bitmiyor en azından ev alınır kiram ne kadar artacak derdinden kurtulursunuz
Hamaratpanda Deletedmom_31 ev daha önemli. Biraz borçlar hafifletince düşük bir modelde olsa araba alırsınız
mylittlebabym Bebekle araba olmasa da acil bir durumda taksi çağırırsın, iki dk ya altında araba. Gezmeye, uzak biryere mi gideceksin hemen araba kirala, araba altında. Ama ev öyle değil. Şimdi ev almazsanız ilerde çok pişman olursunuz.
nadrun Ev daha önemli kesinlikle ev alın , arabanın masrafisa bitmiyor ki , zaten ilk zamanlar hastane harici evden pek çıkmıyor insan o düzeni oluşturmak çocuğa alışmak aman mikrop kapar vs falan derken zaman geçiyor ..
Deletedmom_31 Yaa burada birkaç postta görmüştüm arabasız perişan olursun falan diyenleri. Şimdi herkes tabi ki ev yazmış, içim rahatladı 🥹