Kızlar dün doktor kontrolünde 37+1 bebeğimin 3kilo 250 Gr olduğunu öğrendik. Boyum 1.60 Doktor senin biraz sezaryen gibi duruyor ama bakacağız dedi. 3 hafta içinde en az 400 Gr daha alır, 3,5 üzeri seni zorlar dedi. Bu zamana kadar hep normal düşünüyorduk doktorum da dahil. Ben de madem ben normal doğuramıcam planlı sezaryen yapalım dedim kabul etmedi. Ben beklicem son haftaya kadar kendi gelmek isterse o an bakarız kanala inmiş mi çatı müsait mi vs. Ona göre davranırız dedi . Ben de şöyle düşünüyorum son haftaya kadar bekledikçe içeride kilosu artacak neden suni verip 38 de doğumu normal yaptıralım ya da şu gün sezaryenle alalım demiyor sizce