Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar 🙏
Benim hikâyem bebek anne rahmine düşer düşmez başladı. Sizlere başıma gelen bütün sıkıntılarımı anlatacağım. Amaç eğer benim gibi olann varsa içine birazda su serpmek olsun. Şuan 37+5 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk 4 ayı hiç bişey yiyemeyerek 6 kilo vermekle geçti haftada 3 gün serum takviyesi alıyordum. Hangi ilacı kullandiysam bana mısın demedi içinde bulunduğum durumdan kurtulamadim ama çok şükür Rabbim sabrını büyük veriyor bir gün bi anda geçti bulantilarim ve 3 ay sonra evime gelebildim bu süre zarfında kayınvalidem ve eşimden Allah bin kerr razı olsun 🥰
Daha sonra 15 haftalıkken aşırı derecede vajina ve makat ağrısı çektim artık beni yurutmuyo o derece ağrım vardı. Bir gün akşam üstü camdan bakarken iç camasirim sırılsıklam olduğunu farkettim ve yere baktığım da her yer kan revan içindeydi şok geçirdimm. Doktorumu aradım hemen hastaneye gittiğimde de vajinamda kist var ve plasenta çok aşağı da olduğunu söyledi. Kistte önem vermedi önceliğimiz plasentanın yukarı çıkması dedi ve başladık tedavilere. Her hafta iğne ve günde 4 kere progestan kullandım ağız yoluyla. Asla ayağa kalkmadim başına gelen bilir kalktıkca kanama oluyordu. Ayaklarım sürekli havada yattımm. Doktor hiç iç açıcı konuşmadı 28 haftaya kadar dayan öyle alalım bebgei içerde kalkmasi riskli dedi ve bu ameliyati her doktorun yapamayacağını devlet hastanelerinde kabul etmediğini üniversitesi hastanelerinin nazlandigini doğum yapacağım hastanenin de kan deposu olması gerektiğini söyledi. Söylediklerinin hepsini yaşadım hepsi doğruydu kendisi öğretim üyesi prof. Gel gelelim 24 haftaya detaylı ultrasonum vardı ilk defa kendi doktorumundan ayrı bir doktor bakacaktı hem biraz korku hem de heyecan vardı. Rabbime binlerce şükürler olsun çok güzel geçti detaylı ultrasonum ve artık risk kalkmış plasenta yukarı çıkmıştı dünyalar benim oldu o an eşime sarılıp ağladım 🙈 28 haftalıkken şeker yüklemesi yaptırdm suyum fazlaydı hala fazla ama şekerim yok. Bebeğim daha düne kadar da makat gelişti doktorum hep umutluydu döner dedi ama benim içim hep burktu dün randevum vardı sezeryan günü verir sanarken dönmüş dedi ve dünyalar yine benim oldu çünkü ilk doğumum normaldi bunu da normal istiyordum. Benim hikâyem böyle kızlar birilerine umut olurum inşallah. Size diyeceğim şu ki bu güzel günlerin tadını çıkarın. Kimin ne dediğine kimin ne aldığına hiç takılmayın. Siz sağlıklı olun bebeğiniz sağlıklı eşinizle mutlu olun yeter 🙏🕊️