Sibel_72 Kızlar gebe olduğumu adetım gecıkti 2 gun sonra kan ile öğrendim öğrendikten sonra sıvı gibi akıntım oluyordu oturunca ama artık yok oldular hiç bir belirti yok ağrı yok kasılma yok hiç bir şey yok akıntı olmaması kötü diyorlar sizce öyle mi
gulsumd1 Sibel_72 5+5 çok erken zaten ben hiç hamile kalmadım ama belirtisi olmayan çok insan var bence belirti arayıp kendinizi strese sokmamalısınız:)
hzl040823 Sibel_72 daha küçük ben 5. Haftada haberim bile yoktu. 7-8 haftalarda şiddetlenir zaten koku bulantı. Ama illa olacak diye bişey yok belki kolay hamilelik geçireceksiniz
Zmraemr Sibel_72 kötü diyen kim ki🙈daha yasamadiginiz için şanslısınız .Hafta olarak da belirtiler için erken ama hamileliğinizin tadını çıkarın olumsuz düşünmeyin
Mervegedik22- Sibel_72 ilk gebeligimde hiç bı belirti yasamazken ikinci gebeligimde aklıma gelcek her türlü belirtiyi yaşadım her gebelik kendine özgü kese görünüp sağlıklı bı gebelik yaşıyorsan belirtileri çok kafaya takma canım hqyirli olsun☺️🙏
323832 Sibel_72 herkesin hamileligi ayni olcak diye birsey yok canim benimde vardi baslarda kasik agrim akintim sonra gecti suan 11+2 yiz yine az az var beyaz akintim mesela bende cok bulanti olmadi kusma hic olmadi herkesin belirtileri farkli icini ferah tut❤