Kubratlas ben de gebe olduğumu bilmeden çok sayıda implant yaptırdım. anestezik uygulandı. bir sürü ilaç kullandım. röntgen çekildi. sonra öğrendim gebe olduğumu. doktorum ya hep ya hiç kuralı uyguluyoruz dedi. yani gebe olduğumuzu öğrenene kadar olanlardan sorumlu değilmişiz ve sıkıntı olacaksa gebelik ilerlemezmiş. 35+2’yim bakalım.