Benimde iki gün önce tansiyonum yüksek çıktı doktor da her gün ölçtürmemi söyledi şu anda iyi çıkıyor stresten kaynaklı yüksek çıktığını düşünüyorum çünkü 40+2 oldum hala gelmedi bebeğim 😂ellerin ödem tutmuş benimkiler de öyle hatta ayaklarım yüzüm her yerim şişmiş çok normal hamileliğin sonunda ama benim el ve yüzüm son haftalarda şişti ayaklarım falan 1 aydan fazladır şiş