Tuzlu veya sirkeli su ile iyice gargara yapmanızı öneririm aynı problemi bende yaşadım besinleri çiğnemekte bile zorlanıyordum, sabah akşam bu yöntemi uygularak diş eti ağrımda belirgin düzeyde rahatlama sağladım ve şişkinlikleri de birkaç günde geçti