Ooykuu Günaydın 🦋 2 gün önce 47.63 çıkan beta hcg dün verdiğim kan testi ile yani 2 gün sonra 202 olmuş aslında 2 ay dır adet görmedim ama düzensizdir zaten bu teste göre sanırım daha çok küçük bilen var mı 🙊😌
Kubratlas Ooykuu bana doktorum 1.20 üzerinde hamilelik var demişti. Sizde de var şuan ve o değer günden güne 2 katına çıkarak artıyor zaten sanırım sizinki çok yeni tutundu
CadalozCivciv Ooykuu 3-4 haftalık gibi görünüyor çok küçük kendine çok dikkat et tutunma aşamasında hiç ağır iş yapma bi süre hayırlı olsunnn 🌺
Ooykuu Kubratlas evet zaten 2 günde 2 katına çıkmış 47.63 den - 202 ye ama adet tarihime göre aslında çok az 2 ay öncesinde adet görmüştüm en son sanırım baya gec döllenme olmuş 🤷♀️