Ceyda76 Naz12- hıc sılıkte olsa cıft goremedım kı yüzüne vurur gıbı kasetler negatif gosterıyordu sımdı bu çıkınca ınanamadım hala da ınanmıuorum
Naz12- Ceyda76 Şuan az çok anlyorum sizi ilerde ben bu 😁 ama inşallah vardır mübarek günde dilerim sağlıklı hayırlı bir evladınız olur 🙏
Naz12- Ceyda76 Eğer sonuç negatif olsa bile üzülmeyin diyemem gerçekten çok zor yani yaşamayan bilmiyor hayrlı değilmiş öyle düşün ama ben inanıyorum bence var 🙏🌸 kendiliğinden hamile kalan insanlar çok şanslılar bence kıymetini bilmelisiniz 🙏
Ceyda76 Aysel_krdg nasıbımde varsalar olmuştur yoksa yapacak hiçbir şey yok bı daha tup ama süreç çok ağır geçiyor
Hamaratpanda Ceyda76 inşallah hamilesindir. Zorlu süreç geçirdiğin için evet hamilesin diyemiyorum sonra üzülme diye yoksa teste göre hamilesin. 🤭 hemen git bir hastaneye kan testi ver.
Ceyda76 Hamaratpanda evet bende ondan emın olamıyorum ıgnelerım ılaclarım bıtıyor ondan test yaptım yoksa hiç almayayım zaten çok zorlandık elımde kalmasın diye hala da ınanmıyorum kasete guvenım yok
Prensesdiana @Ceyda76 bende de böyle çıkmıştı senin gibi inanmadım sevinemedim ertesi gün yine yaptım yine pozitif 10 gün kan verdim 164 ile hamile olduğunu öğrendim Ve bence hamilesin inşallah 🌺
Ceyda76 Prensesdiana transfer gününü de sayıyor msn cnm yoksa harıc mı hesaplıyon?ınsallah bende senın gıbı hayırlı haber alırım pazar günü
Prensesdiana @Ceyda76 ben 8 Eylül’de transfer oldum canım 17 sinde kan testi verdim isteyen herkese nasip olsun inşallah canım
Ceyda76 Prensesdiana bende 28eylulde oldum 9ekım kanda bakıp sonucu ıstedıler .Iğnelerım ılaclarım bıtıyor yarın kapalı olur diye test yaptım alıp almamak konusu sebebıyle yoksa pazarı bekleyecegız mecbur
Ceyda76 @Neglib dayanamadım ılaçlar ıgneler bıtıyor diye kaset test yaptım böyle cıktı yine de emin değilim