Kizlar dün akşam beta baktirdim 112.70 cıktı. Bu sabahta tuvalette çok az kahverengi leke akti bu kadar tedirgin olmamın sebebi daha önce 4 kez gebelik geçirdim ve hiçbirinsw ne akinti ne kan hicbisi gelmedi sonuctada hepsi boş gebelik cıktı. Ilk defa akıntı geldi ve umutlanmaliyim tedirginmi olmaliyim bilemedim doktorada yarin gidicem