Tweety-5 Kızlar adet günüme 4 gün var gebelik testi yaptım az önce negatif bir de ovulasyon testi yaptım pozitif çıktı. Sizce gebelik var mıdır? Bu konuda bilgisi olan yada yapmış olan var mı?
kuzumvebenn Tweety-5 Bende burda bekleyim üç gündür ovulasyon testi pik bugün bir gebelik testi yaptım testin yanında olanlardan ama negatif çıktı adete 5 gün var bakalım kuzum inşallah bu mübarek günün hürmetine Rabb’im nasip etsin inşallah
Ysm20 Ben 4 gün kala dayanamayip kan vermiştim kasık ağrım ve uyku halim var diye.263 lerde çıkmıştı şimdi 19 haftalık olduk.Sizde de belirti varsa testte erken çıkmıyor kan verin erkende olsa da varsa çıkar Allah gönlünüzdekini nasip etsin🌼
Tweety-5 Ysm20 Amin inşallah Allah herkesin gönlüne göre versin. Kan vermeye gitmeyi düşümde sağlık ocağında sonuçlar hemen çıkmazsa haftasonu araya girecek diye gitmedim. Hastane de çok uzak. Beklemedeyim Pazartesi giderim inşallah