Beyza_123 Merhabalar doğuma ağda yaparak mı gidilmeli yoksa jilet hayat kurtarır mı ?? ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bilgi alabilir miyim?
Kleopatra- Beyza_123 Jilet yaparak gittim agdayla aram olmadığı için ve gayet de memnunum. O an düşündüğünüz şey bu olmuyor zaten. İlk iki günü kurtardıktan sonra gerisi pek de önemli değil. Hallediyorsunuz yani sonrasını.
Hande123- Beyza_123 bende 37+1 im,yarın ağdaya gitmeyi düşünüyorum,sürekli jilet yaptım şu zamana kadar ama artık malum ulaşamıyorum ve göremiyorum.Doğumda kafam rahat olsun diye yaptırıcam,ağda büyük rahatlık
Damlacaa Jilet şahsen beni kasindiriyor tekrar çıkarken o bölgede kıllar o yüzden ağda kesinlikle lohusali iken kasinsin istemem bı de jilette hemen ertesi güne çıkıyor
Eda272780 Nurtenahmet ağdayi kuaför mu yapti nasıl yaptı acaba benm tansiyon problemim var düşüyor sırt üstü yatmam kesinlikle yasak nasıl yaptnz
Nurtenahmet Eda272780 canım evet ağdacı yaptı. Benim kuaförüm eve geliyor zaten sırt üstü şekilde 5 dakika sürüyor
Evremmerve19 Beyza_123 bende ağda yaptırmak yanayım hatta ben heryerimi yaptırıyorum ama en son 12 haftamda yaptırdım sonra acil hastaneye gitmem gerekti Venüs’ün jiletinde vurmam gerekti şuan 33 haftadayim bu pazar değil önümüzde ki pazar gitmeyi düşünüyorum agdaya 35 haftamda girerken daha temiz oluyor doğum yaptıktan sonra da rahat edersin
Damy_mom Beyza_123 32 haftalık hamileyim 3 tür gidiyorum 4-5 hafta da bir ağda kesinlikle evet can acıyor ama bebekle bi alakası yok 🤷🏻♀️ ganital bölge ayrı bebek yukarda ayrı hatta geçen gün göbek deliğimden alt kısma doğru komple aldırdım göbek tüylerimden de şikayetçi olduğum için
melisa_dzgn61 Beyza_123 şöyle söyleyeyim size jilet kullanmıyorum ama ağda da yapmıyorum çünkü ağda sarkıklık yapıyor genetal bölgede ve tavsiye de etmiyorlar şahsen benim duyduğum bu tavsiye etmedikleri konusu hakkında ben kökten alma makine kullanıyorum jilet başlığı değil kökten alma başlığını kullanıyorum illaki Can yakıyor ama ağdadan daha iyi olduğunu düşünüyorum canım benim 🥰