Momandson181 annebebek7 Bana doktorum adet sancısı gibi ağrılar normal demişti ama içinizin rahat etmesi açısından yine de doktorunuza görünebilirsiniz stress bizim için zararlı faktör biliyorsunuz.
annebebek7 Momandson181 malesef öyle sürekli kötü şeyler düşünüyorum ister istemez inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız