ikiprensesannesi06 İki kızdan sonra erkek bebeğimiz oluyo çok şükür İsim onerilerinizi alabilirimiyim 🙈 çınar var aklımda ama net değilim 🤣
girl_boy_annesi ikiprensesannesi06 ben erkek demiştim 🙈🥰 biz Muhammed Alparslan koyacağız inşallah fikir olsun
tazecikannee ikiprensesannesi06 maşallah sağlıkla kucağınıza alın isim olarak da miran ismi hoşuma gidiyor
cahillesohbetikestim girl_boy_annesi ay oğluşumun adını görmek çok mutlu ediyor beni. 🥰 ama biraz yaramaz oldukları kesin 😁
girl_boy_annesi cahillesohbetikestim ya banada koyma çok yaramaz oluyor diyorlar ama inşallah koyacağım çünkü çok güzel bi isim 🥰🤲🏼Adı ile yaşasın paşa hayırlı evlat olsun inşallah 🥰🤲🏼💙
cahillesohbetikestim girl_boy_annesi koy koy biz 2020 de karar vermiştik bir gün oğlumuz olursa adı Muhammed Alparslan olacak diye çok şükür Rabbim nasip etti çok akıllı bir oğlum var 8 aylık ne desen anlar dinler sadece çok hareketli 😁🧿💙💙
girl_boy_annesi cahillesohbetikestim bende 2020 de kızımı doğurduktan sonra bitane dizi başladı uyanış diye orada Muhammed Alparslan varya onu izlerken dedim oğlum olursa. İnşallah Muhammed Alparslan olacak diye zaten hep aklımdaydı Muhammed koymak sonra Oğluma hamile kaldım 28+4 olduk inşallah sağlıkla kucağımıza alırız da yaramazlığına Razıyım 🥰
cahillesohbetikestim girl_boy_annesi inşallah canım benim bizde kpss çalışırken gördük Muhammed Alparslan diye o gün dedik ismi kesin şimdi ikinci oğluma gebeyim yok güzel bir isim bulamıyorum 😁