YelizY bizde 36+ 4 olduk bir haftadır aynı ağrılar var birde buna ek bel ağrısı on dakika yürüyünce belime inanılmaz ağrı giriyor ve oturduğum yerden kalkamıyorum nstde sancı çıkmıyor ama çarşamba günü tekrar gidicez bir an önce doğum yapmak için sabırsızlanıyorum inşallah bunlar doğum belirtisidir ☺️