Havva20 Hsg çekildim adetimi de 2 gün geçti ilk defa böle bişey oldu bende 3 yıldır deniyoruz test yapmayıda korkuyorum adet sancısı gbi agrı olur ani agrılar bu belirti mi tutunma belirtisi mi bacaba
Minikmucizelere Havva20 hsg den sonra biraz gecikme olabiliyomus ilk adette bende olmamisti ama gecikme olanlar oluyomus iki uc gun
Havva20 Sevensevilen evet ettim canım bugün de gelmezse 3 gün olcak adet gbi agrılarım. Var normal gebelik. Testi aldım
Havva20 aybarsaybuke ya yoksa diye korkularım var yarın sabah yapıcam kaç yıldır bekliyorum rabbim bizede nasip etmiştir artık
Damlacaa Havva20 postu yeni gordum bende hsg cekindigim ay gebe kaldım kesin gebesinizfir diyecektim ki test yapmışsıniz gözünüz aydın sağlıklica gelsin kuzucuk 🌸🤲🏻
aybarsaybuke Damlacaa ne güzel rabbim aratmadan kalmıssınız. Bende 4 gün önce cekildim inşallah bu ay banada nasip olur. Sizin tüpte herhsngi bir sıkıntı cıkmıs mıydı ?