Mucizem_00 Ne zmn doktora gıdılıyor, yıne kadın dogumcuyla görüşülüyor mu, cocuk doktoruna mı gidiliyor, bebege tahlil fln vs vs…
dddy Mucizem_00 doğumdan 5 gün sonra bebeğin 2. topuk kanı alınıyor 10 gün sonra da boy kilo ölçümü için çağırılıyor daha sonra 1 ay aşısı oluyor süreci ister çocuk doktoru ister sağlık ocağı ile yönetiyorsunuz anne kontrolü de doktora göre değişmekte olup genellikle doğumdan bir hafta dikiş kontrolü vs için ve 40 kontrolü olarak yapılıyor
Mavisperi Mucizem_00 bugun bizim 10. Gunumuz bebegim sarilktan ďolayi kuvezde ama size bir kağıt veriliyor neler yapacağınıza dair 10.gun lohusa kontrolü var ben gidemicem belki benegim taburcu olur insaAllah
Mucizem_00 dddy normal dogumda da dikiş kontrolü oluyor mu kimi diyor kendinden gittiği için dikişler sadece pansuman evde yetiyor fln
asraca bebeğe ve anneye göre değilşyor işitme testi yapılamadı bunun için git ilk hafta çağırıyor zaten dr yine yapılamadı 15 gün içinde yine ilk ay aşısı ilk 10. gün topuk kanı dikişler kendiliğinden gidiyor evet ama sezeryan için dr rhim toplamış mı sorun varmı ultrasonla bakıyor dikiş yerinden karından yani