dilek4606 Kızlar belimde ağrı var bacaklarıma vuruyor ağrı böyle adet sancısı gibi 37 haftalığım doğum belirtisi mi acaba
Elifinannesi97 @dilek4606 Meht merhaba 37+6 haftaligim bugün kendimi çok yordum yatakta Dönerken çok zorlanıyorum ağlama derecesine geliyom bide uykudan uyandım iç camasirim çok az ıslaktı ne yapacağımı bilemedim gerçekten suyum mu bilemedim yatakta donmedigimde ve yurumedihimde ağrım yok