Ama hiç iyi değilim şimdi anlatacaklarımı herkes yaşicak diye bir şey yok oyuzden sadece okuyun… öncelikle hiç bir doğum belirtim ağrım olmadan hastaneye geldim sonuçlarim vardı doktora göstermek için ve doktor da bana artık 36 haftalık olduğum için ayın 20 si için sezaryan günü verdi sonra tam kapıdan çıkarken hani insanın içine doğar ya işte doktora da o oldu galiba bana dediki bı seni muane edeyim sonra git eve tmm dedim muane etti dedi ben senin bir nst ni istiyim doğum için tmm dedim nst ye gittim ve ne yaptılarsa bebeğin kalp ritimleri bozuk çıktı doktor geldi baktı direkt bana kalk odaya tekrar gel dedi gittim bı 10 dkk kadar ultrason da dinlicem dedi tmm dedim.. sonra bana baktı ve dediki ben seni bu halde asla eve yollayamam acilen sezaryana dedi ama dedim yanımda kimse yok küçük oğlum yanımda ara dedi gelsinler yani kadın doğum bölümüne alındım resmen şoktaydim yemin ederim ne oldu ne bitti anlamadım. Ama kimsesiz sezaryana alındım oğluma hemşireler bakmıştı. Sezaryandan çıkar çıkmaz herkes kapidaydi ama ben tek çıktım o sezaryan odasında meğer de bebek küçük doğduğu için direkt başka hastaneye sevk etmişler hızlı nefes alıp veriyormuş.. ama yanımdayken doğum hanede çok iyiydi gördüm dokundum şuan o başka hastanede ben başka hastanede kızlar lütfen duaniz da bugün bize de yer verin bu mübarek günde.. ve böyle birşeyi yaşayan varsa aranizda lütfen umut olun bana da bebek bu arada 2720 grm doğdu 46 cm şimdiden tşk ederim yorumlar için