hayatta64 çok geçmiş olsun inşallah temizdir sonucunuz. Düzelir umuyorum. Bizde de tam tersi oldu, ultrasonda normal görünüyor ama ikili tarama anormal kötü geldi. Amniyosentez ya da paranoma önerdiler. Amniyosentezi istemedim, as da olsa düşük riski olduğu için. Kan verdim, Amerika’ya gitti. Bekliyoruz.