İkinci doğumum olduğu için Çatı muayene olmadım ama dün pempe akıntılar gelmeye başladı gece gittik açıklık yok hafif sancı var dedi şuan 5 dk bir belimden kasıklarıma çok şiddetli vuruyo ve sürekli küçük çişim geliyor ilkinde böyle değildim süreç nasıl ilerliyor ikinci doğumlarda tecrübeli anneler duşa girsem rahatlıyorum ama nefes aldırmıyor sancı