Slcnslcn Yusuf 33. Hftadaym bu haftada ilk kez nst istedi doktorum. Bnde cikmadi ama Demekki agri baslayabilio bu hftalardaki nst istiolr.
Xoxox Bugün 40 haftalık olduk hala sancım yok 😒 bebek doğacağı zaman sancı başlar yalancı sancılar zaten bir kaç dakikalık oluyor bugün girdim nst ye sancım 0 ile 7 arasındaydı 🙄