Kızlar idrar testim normal çıktı sarı akıntım vardı dr fitil verdi kullandım bitti ama hala devam ediyor ağrım. Dr normal diyip geçiyor ama sancı tarzında ağrım çok özellikle geceleri uyuyamıyorum ağrıdan ve yürüyünce çok daha fazla ağrıyor. Yaşayan varmı nasıl geçer magnezyum kullanıyorum günde 1 kez magvital sandoz.