1Pamuk Avayaz valla ben 38+5 karnım semsert oluyor bir yerde toplanıyor 3 gündür böyle 🥺hurma plates ve hareket yapmaya çalışıyorum yürüyüşle bakalım hayırlısı ile ne zman sağlıkla gelcekler 🤲🏻💞
Ebru_cekin06 Avayaz cinsiyet ne abla niyegelmedi bu hareket konusunda bilgim yok bende ilk hamilelimde hareket pek hissetmiyordum bunda hissediyorum toplaniyor ara ara 30 haftalim bende
Sevincceylan Avayaz merhaba canım ben kızımda iki gün hissetmemiştim hareketlerini sonra endişlenip doktora gitmiştim meğersem gelmeye hazırlanıyormuş akşamında doğurmuştum o gün yorumları şimdi okudum baştanda benim kızımda çok aşırı hareketliydi
Avayaz @1Pamuk karın sertleşmesi bende de oluyor hatta her gün yürüyüş yapıyorum ip atlıyorum yoga hareketleti merdiven inip çıkıyorum ama gelmiyor bacılar gelmek istemiyor 😂
Ebru_cekin06 Avayaz eveg kiz erken gelir diyorlar ama ben kimin duyduysam hep kiz cocuk doguranlar gec doguruyo bence bi yanlışlık var kiz cocuk gec doğuyor ya
Avayaz @1Pamuk bende de oluşuyor bazen o korku hatta bazen sertleşmesi canımı dahi yakıyor benim de ilk gebeliğim pek bilgi sahibi değilim ben de
Ebru_cekin06 Avayaz sağlıkli olsunda abla gerisi oda beklemesin gelsin anisinin kucan demi ama sen şimdi nasıl heycanlisindir
Avayaz @Ebru_cekin06 heyecan olmaz olur mu bi an önce kucağıma almak istiyorum eminim hepimizde vardır o istek 🥰
Zuleyhaoksz Avayaz bende bu soruyu sordum birkaç doğum yapmış kişiye doğum anına kadar hareketliydi dediler ki benim bebeğim de çok hareketli
Avayaz @Zuleyhaoksz kimi hareket etmiyor diyo da ondan merak ettim benimki de hareketi ve hareketleri can acıtır seviyeye geliyo bazen