Kızlar Allah aşkına 17 haftadan 19 uncu haftaya kadar kaşık ağrısı çektim hala çekiyorum 3 günde bir 5 günde bir böyle adet olmuşum gibi ki ben adetimde hiç sancı çekmem, doktora gittim bir sorun yok idrar yollarında enfeksiyon da yok ama doğum yapmış hanımlar bilir ıkınsam doğuracağım öyle bir ağrı sizler de yaşadınız mı böyle ağrılar ne yaptınız hafifledi ?