Esra2017 Gebelikte anti rubella IgG yüksek çıkması nedir acaba Kan verdim ve yüksek çıktı daha sonuçları doktora gösteremedim doktorunuz ne dedi bununla alakalı acaba Ve keseniz gözüktü mü?
Prensesdiana @Esra2017 kızamık testi diye biliyorum ben keseyi 5+3 de gördüm bebeğimi de 6+5 gördüm Canım
Esra2017 Hem ultrasondan bakıldı hemde alttan bakıldı ama suanlik keseyi göremedi İnternetten baktım kızamıkçık diyo ama kötü bisey mi anlayamadım bebeğe bi zararı olur mu ki
Esra2017 @"Aysehsdmr bende bugün 5+1 dum pazartesi tekrar doktora gidicem o zaman ne olur bilmiyorum daha keseyi göremedik