Onekim Kızlar benim son 5 ay karışık adet dönemim vardı 2 ay olmadım sonra ilaç kullandım oldum 23 Ağustos da sonraki 12 eylülde oldum 9 gün geri geldi ve şuan uygulama 10 Ekim bat olarak gösteriyor hafiften bel ağrım var birde geçenlerde muz koktu burnuma birde geçen gece cici bebe yiyesim geldi burnuma koktu yani her seferinde negatif görmekten yoruldum sizlerde durum nedir
yesillimonn Onekim Benimde 12 den sonra 4 gün kaldı bata aksam test yaptırdım 4.44 cıktı değer inan şu 8 9 aydır yasamadıgım belirti kalmadı 😀
kalbiminpariltisi Onekim bat 12 ve sıfır belirti 😂 güldüğüne bakmayın içim kan ağlıyor dayanamıyorum artık günlerim üzülmekle geçiyor anı yaşayamıyorum resmen şu mübarek günde inşallah rabbim isteyen herkese nasip eder 💚
melisaugtr Onekim bat 9 ekim. Bu ay aşılama yaptırdım pazar günü test yapmayı düşünüyorum. Aşılama sonrası bel ağrısı oldu. Bugünde adet ağrısı gibi ağrım var 🙄
Aysel_krdg Onekim benimde 9 Ekim bel ve bacak ağrılarım oluyor hasta olacak gibiyim hakkımızda hayırlı olsun inşallah vardır onun belirtisidir bir yıldır istiyoruz Allahım nasip etsin inşallah
Onekim yesillimonn valla doğrudur canım acaba diye diye adet oluyoruz hep gözün aydın inşallah sağlıklı bi şekilde yükselir değerin birazcık daha bekle yükselir zaten darısı benim başıma inşallah bende de vardır 😇
Onekim kalbiminpariltisi Amin canım inşallah hayırlı kandiller dilerim gülüyoruz çünkü bekliyoruz ama acaba afet belirtisi mi bebis belirtisi mi belli olmuyo hakkımızda hayırlısı olsun 🥰
Yarendemir_q Bat 12 valla belirtim yok. Bugün beyaz uzayan akıntım geldi ama benim hep gelir , göğüslerim çok az ağrıyor o kadar. Adet olacağım üzgünüm:( eşimde askere gidiyor neyse ki 1 ay sonrasında devam bakalım. Çok zor İnan zor. Her ay umut istek hayaller…
Onekim Yarendemir_q maalesef hep bi beklenti hep bi hüsran hayırlısı olsun inşallah hayırlı kandiller canım
kalbiminpariltisi Onekim duanıza talibim, size de hayırlı kandiller dilerim size de inşallah tez vakitte yüzümüz güler
melisaugtr Onekim hayırlı kandiller canım çok sağol inşallah hepimiz sabrımızın sonunda mucizemize kavuşuruz 😍
Gamzealptkn Benmde bat 10 ekim ama pazartesi günü kan verdm 1,67 geldi malesef kasık ağrım var regl olcam muhtemelen
Fatnur38 Ben adet tarihine göre 7 sinde olmam lazmdi olmadm yumurtlama tarihimae göre yarın olmam lazm inşallah olmam tutmuştur bir belirtim yok öyle akıntım olurdu adet öncesi şuan yok ara ara kaşık batması hafif bel ağrısı ve arada göğüs acıması
Onekim Fatnur38 aynı belirtileri yaşıyoruz canım benim akıntı 2 gün önce bitmek bilmedi sabahtan öğlene kadar geldi ama şuan hicbisi yok rabbim nasip eder de adet olmayız insallah
Fatnur38 Onekim bende başlardı 1 hafta kalasi ama yok kupkuru arada göbek deligim yaniyo sanki haksizlik var bı usuyup bir yaniyorm 🤭 hayırlısı bakalm içimden bir ses hamilesin diyor ama rabbim daha iyi bilir inşallah isteyen herkes güzel haber alır Canm
Onekim Fatnur38 benimde içimden hamileymişim gibi his geliyor ama acabalar mahvediyor tabi inşallah bebis vardır üşüyüp terleme 1 hafta öncesinde yaşadım bende