Kızlar merhaba
8 haftalık oldum belim çok ağrıyor yani ilk zamanlarda ağrıyordu ama adet olmadan önceki ağrıdığı gibiydi
Şimdi çok farklı belim tutulmuş gibi ağrıyor bazen doğrulup oturamıyorum bile ☹️ eğilip kalkarken canım yanıyor be belim tutmuyor gibi boşluğa geliyor gibi bir his oluşuyor yatamıyorum oturamıyorum bu durumu yaşayan var mı
D vitamini mi kullanmam gerekiyor ?? Kullansam işe yarar mı ??